Balik Kampung Hanya berdua......

Jap lagi dah nak turun dari rumah ke stesen bas....
Balik kampung kali ni dengan Balqis jer dan naik bas lak tu...huhuhu
Hubby tersayang tak balik bersama kerana cuti dah tak banyak...tambahan lak ada hal yang perlu dia selesaikan  di sini.....
Dan aku lak terpaksa balik berdua kerana sudah berjanji untuk membuat hantaran untuk pertunangan adik lelaki ku...Dan terpaksalah berjauhan dengan sang suami selama seminggu...
Dah lama tak berjauhan lama2 dengan Hubby....5 tahun dulu,itupun balik berpantang kat kampung...itupun selama 2 minggu jer...
Dan paling lama kebelakangan ni pun 2 malam...sebab berkursus...huahua.....
Pengorbanan dari seorang kakak...Sobbbbsobbbb!!!!
Pukul 10.00 pagi nanti,bertolaklah kami balik ke kampung....doakan kami selamat pulang dan selamat kembali yer...

Kami akan menaiki bas konsortium Mutiara....terus sampai depan rumah.....
Dah lama tak naik bas balik kampung...
Doakan kami selamat sampai dan selamat kembali....Insyaallah...

Kepada Suamiku...
Ayah.....
Ibu dan Balqis hanya berjauhan dengan Ayah selama seminggu je Ayah.....
Kami akan merindui gelak ketawa,cerita,gurau senda....dan semuanya....
Dan kami akan solat tanpa ayah sebagai imam selama seminggu...
I love you so much...Muahhhhhh
*****Ibu dan Balqis*****

Tiada ulasan: