Aku Kaya!!!!!!!

Hari minggu yang membahagiakan....nak tahu kenapa?Hahhahaha!!!!!!Gelak cara orang kaya....Kaya beb!!!!!kaya!!!!!

Saper tak bahagia bila tiba2 dapat durian runtuh!!!!!Uhhhh....setakat durian tu buat apa kan...ni bukan durian yang runtuh,tapi barang kemas!!!Emas menimbun di rumahku sekarang.... Nak jugak?Boleh...boleh....sila smskan nama anda sekarang jugak....saper cepat dia dapat....

Poyo jer kan...bukan aku tipu yer...cuma loyar buruk jer...hehehe...Si Balqis yang start dulu....Hari tu kan lepas buat hantaran adik aku tu ada la lebih manik yang besar2 macam barang kemas tu....
Tiba2 sekejap tadi terdengar Balqis dengan kecohnya mengatakan dia kaya!!!!.. kaya!!!! kaya!!!!
Adessss!!!!Budak kecik pun tahu nak kaya....buat aku tersenyum sampai ke telinga....huhuhu

Aksi Balqis dengan kekayaan yang dimilikinya.....


Ibu!!!!!!!!Balqis Kaya......

Kalau kita kaya ....ibu dengan ayah dah tak payah kerja kan....Adesssss!!!
Kalau Balqis nak kaya macam tu....Balqis kena la belajar rajin2.....pandai2....




Aduhhhh
Dengan kekayaan yang dimilikinya.....



Nota Kaki Tanganku : Mood tengah berangan.......kalaulah benda yang Balqis pegang tu adalah Emas.....ermmmmmmm

10 ulasan:

Hezesuze berkata...

kata2 itu satu doa uols hehe

Yan berkata...

IMSYALLAH kaya one day. Tak kaya duit oun. kaya anak ok gak kan..hee

kak long berkata...

itu harta..!ahmad albab yang punya!..
hahahaha

Ogy berkata...

wahh jumpa peti harta karunn yeaa... :)

Iman berkata...

Hezesuze:

Insyaallah kak....Amin...moga kita semua mendapat keberkatan dari Nya...

Iman berkata...

Yan:

Insyaallah kak...kalau kaya satu kenikmatan...kalau tak...cukuplah dengan rezeki yang Allah berikan sekarang ni...Bersyukur...

Hehehe..betol tu...kalau tak sekaya mana pun takper...kaya dengan anak ok gak tu....Insyaallah

Iman berkata...

kak long:

Hahaha...lupa lak....memang harta tu ahmad albab yang punya...lupa nak pulang balik daaa....:)

Iman berkata...

Ogy:

Hahaha.....emas turun dari langit...hehehe

Rahimah Ramlan berkata...

comelnyeeee~~~

Lin Rosly berkata...

Salam....
Jom Dtg Umah Kak Lin Ambil Award....