Rumah Idaman

 
Kredit Link Tuan Mokhzani Marzuki
Huwaaaaaaa.....Khayalanku kembali lagi...Rumah Idaman!!!
Dah nama nya rumah idaman...Khayalan mau lebih....betol tak..hehehe....
Tapi aku tak mau khayal lebih2...sebab daku dah ada rumah..cuma tak pindah jer lagi...Rumahku!!!ko tunggu kedatangan kami nanti...Hari minggu nak pi rumah baru kami...rasa2nya hampir 3 bulan kami tak jejak kaki ke sana....Hujung minggu ada jer program2 yang tak dirancang...
Mungkin rumah ni tak sama dengan rumahku...tapi boleh berangan lagi kan...mana lah tau kot2!!!Dapat satu lagi...hehehe
Tapi yang penting bagiku,biar tak mewah....asalkan kita bahagia di dalamnya....

Layannnzzz jer la perasaan yang tengah membuai ini..hehehe
Sejuk mata memandang....









16 ulasan:

khaifaiz berkata...

ini betul2 rumah idaman ni.. chantek n menarik.. mesti aman je ble duduk kt umah cm ni

Iman berkata...

khaifaiz:
Idaman dn khayalan...hehehe

Hezesuze berkata...

cantik siut!! sejuk je mata memandang...

Iman berkata...

Hezesuze:
Hehehe...jom kak..kita kongsi beli rumah ni...muahaha...

kakcik berkata...

Subhanallah.. cantiknya. Siapakah gerangan pemiliknya?

Iman berkata...

kakcik:
kak....memang memukau pandangan...tapi saya tak tahu rumah tu betol ke tak...sebab tuan empunya tu guna teknik 3d...

sweetsal berkata...

salam, rumah idaman ku jugak..hehe, cantik betul mahligai indah, sedap mata memandang..

cintaKusayangMu berkata...

kt mane la umah ni...mmg ada ke umah ni...besar....cmne la agknye interior nye kn...hurm..tp umah besor sgt takut gak..nnt dh tua dok ber 2 je ngn suami...xbesttttt

Yan berkata...

mudah2an kyalan jd kenyataan.

Ogy berkata...

hik2..verangan jugak tgk umah ni..lawo..tp besau sgt bg g...hik3..

namaku azra.. berkata...

rumah istana bagai..chantekknyeee..
mahu rumah cam itu jugakk..hihi

alexa yussida berkata...

canteklaaa...kalo dapat ni kompem berkurung lam umah je..hehe

hanie berkata...

cantik la....ni pown rumah idaman sy gak

:: Zanna :: berkata...

w0w!! cantiknya..... :)

Mokhzani Marzuki berkata...

Baru terjumpa blog ni...

Untuk Pengetahuan semua, saya lah yang melukis bangunan tersebut dalam 3D & pembinaan bangunan tersebut dalam 80% siap... Milik Haji Marzuki.

http://mokhzani3d.blogspot.com/

Munirah Abdul Aziz berkata...

Rumah ni ada d perlis. Still in progress. Menghadap jalan ke kuala perlis. MMG cantik. Saya pun sedang mencari akitek utk rumah idaman. Ada sesiapa yg sudix?