Pacat Oh Pacat!!!!

Dengar pun dah geli den....kalau lintah lagi la...Itu bukan aksi panas aku yer...itu kaki hubbyku yang kena gigit dek pacat (boleh lak dia tahan nengok pacat tu memanjat)...aku sempat 5 minit jer kat dalam dusun tu.Lepas tu tak tahan woo...banyak nyamuk dan yang paling tak tahan si pacat tu la yang tak segan silu nak menyinggah kat kaki aku...eeeeiii...

8 ulasan:

Intan Inn berkata...

eee..geli lah n takut juga tak tahu napa..kalau nampak mesti lari jauh2.kalau lintah lagilah..aduhai...

Iman berkata...

Emmm...betol tu...antara binatang yang paling buat saya geli geleman la tu...lintah lagi la...eeeiii...

kakcik berkata...

Oh.. kakcik cukup geli dengan lintah, pacat dan yang seangkatan dengannya! :(

Iman berkata...

sama la kak...rasanya binatang yang paling saya geli pacat dan lintah...huhuhyu

kak Erna berkata...

salam iman..akak pun cukup geli ngan pacat..pernah masa kerja diselangor..ada pacat..siap sembur kasut ngan ridsect dulu sebelum masuk kebun..

Sophie Al-yahya berkata...

euwww...gelinyeeeee pacat!!

mamawana berkata...

ciannn pacat tu lapar...eiiii goliden

Kay berkata...

oppppsssss...huhuhu...x pernah digigit pacat, lintah sawah padi ja..harap2 x lah pernah digigit pacat sepanjang hayat..:)

salam kenalan