Labu Gergasi


Labu gergasi ini yang kelihatan seperti Fiat 500 tetapi lebih berat lagi .....Aduh......kalau kita tanam kat rumah kita macam ni kan best....satu kampung boleh merasa...hehehehe
Dan semua jenis masakan kita boleh buat dengan sebiji labu ni....
Tengah berpikir ni macamna nak buat biar labu yang ayah nak tanam kat kebunnya nanti biar jadi macam gambar kat atas tu....Boleh pikir sekali tak?Huhuhu....Nak gi tanya orang yang tanam labu ni la....

9 ulasan:

kakcik berkata...

Kalau dah besar macam tu... bukan setakat sekampung, kampung jiran pun boleh merasa. :)

Intan Inn berkata...

wahhh betul2 gergasi..kalau buat masak..erm sgtlah seronok makan ramai2...

Intan Inn berkata...

wahhh betul2 gergasi..kalau buat masak..erm sgtlah seronok makan ramai2...

sweetie2010.blogspot berkata...

Salam,

Mak aii..besarnya labu. Buat masak lemak, buat bingka labu, lepat labu, jemput labu...aper lagi hehhee.

Bajanya terlebih kot Iman..

Hezesuze berkata...

ishh kalo ada labu beso camgini kt rmh weols....glamour ler weols kekdahnye...hahahahaha

Sri Mersing berkata...

kalau labu besar ni, labi besar mana lah agaknya..he..he..

Rinna berkata...

Wahh besor je labu..hmm..pueh kalau jamu org kg kalau beso gini.. 7 hari 7 malam pun tak abis.. :)

gnesop.com berkata...

kalau dapat buat kenduri satu kampung pun bagus tuh :)

gnesop.com berkata...

kalau dapat buat kenduri satu kampung pun bagus tuh :)