Artis Terlampau

Hahaha....gelak sorang2 tengok gambar2 ni...zalim tak?Sekadar hiburan....
Baik punya monyet....duk diam jer...

Aduhh.....Ayu sungguh....Sopan santun gitu....

Nah ko.....Dah jadi artis pujaan ramai....Artis Terlampau...


Sumber : Email

31 ulasan:

kakcik berkata...

Monyet betul ke tu?? :)

Hezesuze berkata...

caitt!! tgok tajuk artis terlampau terus klik kekdahnye...rupe2nye tipah tertipu...monyet rupenye hahahaha

sengal ler uols nie..haha

Cecilia OrkidscyL berkata...

hahaha monyet yg sporting kena mekap pun ok ja.geli hati tgk gmbr2 ni

Si Sangkar Hitam berkata...

heheheheh...
comel sgt...
ape da...

sz | m.s.s berkata...

muahahaa...
sabo je la...

$h@h_Izn@n berkata...

wahhh sape la cikgu makhluk ni..hurm sekarang makhluk cam ni lagi senang untuk dididik dibandingkan dgn sesetengah insan di muka bumi ini

Iman berkata...

kakcik:
Betol tu kakcik...hehehe...tu yang tergelak bila nengok gambar tu....

Iman berkata...

Hezesuze:
Muahahaha...Tipah tertipu gak...
Hehehe...ini kes monyet terlampau...

Iman berkata...

Cecilia OrkidscyL:
Hahaha...tu yang tak tahan tu...Sporting tu...mengalahkan artis....

Iman berkata...

Si Sangkar Hitam:
Hehehe...ciut dan comel...Baik jer monyet ni...

Iman berkata...

sz | m.s.s:
:) :) :)

Iman berkata...

$h@h_Izn@n:
betol tu....zaman sekarang ni,adakala
yang ni lagi senang nak dididik....

Sue-Rya Qistina berkata...

hai..salam perkenalan..comeinye monyet tu..dok diam, baik je..hihi..soooo cute!!!

zirconia berkata...

alaa siannya monyet tu..

akuvision berkata...

oklah tu monyet berpakaian cmtu takpa, asalkan berbakat ni ada artis yang berpakaian lebih dasat dari monyet ni harap seksi je

KM7 berkata...

kalau tanya pendapat monyet tu...
agak2nya dia suka tak diperlakukan sedemikian?
huhu.mungkin dah terpaksa....

Ellen berkata...

fuyoo..cpt ja ellen sampai bila kata ada artis melampau!!wakakkaak...kantoi ...hehehe

Ramdan berkata...

sporting monyet tu....:)

Jejaka Terhangat berkata...

kahkah..tergelak aku gk..pandai beruk tu gayakan mcm menyanyi..cool..beruk punya kera..ahaks..

Iman berkata...

Sue-Rya Qistina:
Salam perkenalan gak...
hehehe..tu la pasai...baik dan comel jer kan...

Iman berkata...

akuvision :
yupp...sokong...betol tu...

Iman berkata...

KM7:
Betol tu...kalau monyet tu boleh berkata2...mungkin ia dah menyumpah dekat orang yang menjadikan ia begitu...Kesian...kalau saya...saya takkan buat monyet tu macam tu...

S..U..D..@..I..S berkata...

monyet yg sporting dan berbakat atau monyet melenting bila di makeup

Iman berkata...

Ellen:
kak...saya pun kantoi gak kat email semalam...hehehe...dasyat...

Iman berkata...

Ramdan:
hehehe...kisah monyet yang sporting...tapi rasa kesian lak...

Melati Qistyna's Mummy berkata...

keh3x.... sape la aniaya dia tu :P

Iman berkata...

Jejaka Terhangat:
tu la pasai...bila tengok gambar tu...rasa gelihati pun ada...:)

Iman berkata...

S..U..D..@..I..S:
rasanya ni kes monyet yang terpaksa...:(

Iman berkata...

Melati Qistyna's Mummy:
tu la...kesian monyet tu...

Iman berkata...

zirconia:
Kesian kan...tapi rasanya monyet tu terpaksa rela...

LadyBird berkata...

comel sungguh :)