Kembali Berblogging

Assalamualaikum....
Hari ni aku dah start keje setelah 2 minggu di desa tercinta...
Mood raya masih terasa walaupun dah masuh opis....
Rindunya aku kat kampung...terasa tak cukup hari aku di kampung halaman...Waaa...nak cuti lagikkk...Huhuhu...
Si anak pagi tadi pun bila dikejutkan,pandai lak mintak nak cuti...
Apapun...selamat kembali menjadi anak perantau....selamat bekerja kepada kengkawan semua...
Dan yang pastinya banyak ceritera yang akan ku  kongsikan semasa di kampung....Insyaallah...

5 ulasan:

kakcik berkata...

Selamat kembali menjalani rutin sebagai seorang pekerja, Iman. :)

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam iman..klu dah cuti lama..nk keje blk..mmg malassss jer..'selamat bekeje; yer..

noie berkata...

selamat hari raya dari noie yer

Tomo berkata...

Selamat datang kembali kawan

sweetie2010.blogspot berkata...

Salam Iman,

selamat bertugas semula. Mesti semangat berkobar2 nak kerja ni atau masih mood beraya.