Nak Masak Aper Ahhh?

Tak tahu nak masak aper petang ni....huhuhu....
Dah jemu makan dah rasanya...Ini di antara menu hujung minggu...simple jer kan

Udang goreng celup tepung cicah sos
Acar buah..ni pemberian kawan opis

Acar Kobis dan timun
Ayam goreng dengan daun kari
Kari ayam
Terung goreng bersambal
ikan merah goreng
sambal tempoyak dengan ikan bilis
sayur campur
buah melaka/onde-onde

Air bandung buatan hubby

12 ulasan:

sz | m.s.s berkata...

wahhh byknyaaa....heheehe

Hezesuze berkata...

aduaaiii uols byk nye menu uols nie.....huhu

weols berbuka kuih muih jek sahur nnti baru makan nasik...hehe

kakcik berkata...

Salam Iman..

petang ni kakcik goreng cencaru sumbat sambal kelapa je.. :)

encHIx laNDax berkata...

wah~~bnyak nye~~hehehe

misyamissyou berkata...

wah byk..hehee..suke tgk air bandung tu..lame dah tak minum

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

simple ni kak? banyak lah ni...siap decoration sekali...family awe kalu masak macam ni lah kak...akan masak banyak menu...hehe

noor afzan berkata...

banyak lauk..

akuzle berkata...

ambuih2!! menu simple dah mcm neh... menu meriah cemana agaknyer yer? ehehehehhe

Jamie berkata...

salam ramadhan..
amboi simple2 pun penuh meja..
selamat berpuasa

Echa berkata...

banyak nye makanan kat sini... waaaa.. meriah betul..

sweetie2010.blogspot berkata...

Ha..Macam-macam ada..

Kak sweetie suka sambal tempoyak ikan bilis tu dengan acar buah..hmm sedap buat berbuka puasa.

911 berkata...

nampak semua sedap... terasa lapar la pulak.. :)