Menunggu Untuk di Decal

Tak sabar rasanya menunggu decal yang diorder sampai ke pangkuan....Pertama kali aku ingin belajar mendecoupage...
Di antara koleksiku yang menunggu untuk didecoupagekan....
Jag kesayangan....2 Biji
 
 Mangkuk yang dibeli di KK Home Deco...2 biji gak
2 mangkuk ni dah berada di rumah baru...Ku tinggalkan ia di sana..

Balang Kaca....Sebenarnya simpan kat almari sebab nak tunggu decal,tapi bila dah ada tu phm2 la...ada jer benda yang nak diisi..huhuhu
Balang ni rendah sikit(bukan sikit tapi banyak bezanya) dari yang atas tu...Untuk diletak garam..kunyit dan aper2 lah yang sewaktu dengannya..
Ada 6 bijik....
Masih selamat lagi dalam simpanan sebab lepas tampal decal nanti...nak dibawa ke rumah baru...

2 ulasan:

charlie N angels berkata...

iman... bile dh mendecoupage nnti ...jgn lupe lak nk postkn kt blog nnti yer....tk sesabor nk nengok hasil nyer....

Iman berkata...

charlie N angels:Untuk charlie N angels...nanti iman akan post kan entry decoupage tu...Harap2 percubaanku menjadi...hehehe