Jom Shopping

Ke mana aku pi tengahari tadi...Meh sini nak khabor....Tak gi Sogo yer....Kawan den ajak gi kat gudang yang buat penghabisan stok kat Taman Shamelin,dekat2 Pandan Indah tu...Kalau kengkawan tak shopping lagi baju raya anak2,jom pi sana (kalau dekat la)..aku jamin korang semua puas hati..Semua jenama ada...kiki lala..kiko...nicole...dan banyak lagi..penat la nak sebut...

Pastinya pemergianku ke sana tadi dengan Lrt...kalau naik teksi,rasanya tak bergerak2 lagi dari kawasan Sogo tu....huhuhu...turun kat Lrt Maluri dan naik teksi dari situ...

Aku dapat rege rm6.00 jer
Seluar budak tu murah sesangat...jenama kiko...kiki lala...
Hahaha...aku berjaya jugak mendapatkan baju untuk Balqis dengan harga yang amat murah...Yahoo...sukanya aku dapat jimatkan bajet aku...kalau aku pi Sogo tadi...mau sekali/2 kali ganda duit aku melayang berbanding kat sini...

1 ulasan:

AtieSalehah berkata...

isk..kat mana tu?