Jom Shopping Di Sogo

 

Kenal ke dengan bangunan ni?Bangunan bersejarah ke?Bukan?Habis tu...aper?

Selamat bercuti untuk kengkawan yang sedang bercuti...Sambil bercuti sambil menghayati pengertian Nuzul Al-Quran...Insyaallah...
Aku di kl tidak bercuti....huhuhu...takper...besok cuti gak....Dan aku mengandaikan hari ini,jalan kat Kl  menghala ke Sogo terutamanya  akan jem seteruknya...Naper??Pertama dah gaji,kedua Selangor dan sekitarnya bercuti....akan berpusu-pusulah orang ramai untuk membeli-belah bagi persiapan raya...
 
Aku yang duk 10 langkah dari Sogo ni pun pikir banyak kali nak pi ke tak...Nak gak shopping baju anak,tapi bab memilih baju kat Sogo ok lagi walaupun bersesak2,tapi bab nak membayar....tak sanggup den...Korang yang pernah merasainya tahu la kan macamna perasannya kan...bukan 3 rasa ada,bermacam2 rasa keluar...huhuhu
Mungkin untuk hari ini dan tengahari ini...Tidak!!!
 
P/S:Nanti saper yang pi tu ceritalah sikit yer... perasaan dan pengalaman sesak di sana...aku mungkin tidak akan  memasuki bangunan itu untuk hari ini...nak ke mana?Nanti aku cerita...hehehe...
 

12 ulasan:

Hezesuze berkata...

uols nk pegi sopink @ sogo ek..?? mesti ramai org kan..coz selangor cuti so sudah tentu org selangor pergi serbu sogo....huhu

Iman berkata...

Hezesuze:
Hari mungkin tidak.....huhuhu
dah boleh bayangkan mcmna keadaan di situ...takmo....hehehe...nak gi lain...

charlie N angels berkata...

Sy dh pi shooping kt SOGO smalam( kirenya smalam punye citer ar)...org tk ramai...tp banyak...kt tingkat bawah je utk pakaian laki...pompuan..kanak2...ade less smpai 70%...brand BUM...Antioni...DIESEL...sy rembat BUM n DIESEL...baju n suar jeans(sepasang)...konpem jd... rayo tahun nie...heeeee.

aanie berkata...

plan harini nak g serbu sogo.....ngeri je rasa kalau ramai sgt org kt sogo...huhu...

sz | m.s.s berkata...

tak sangguuupppp nak bersesak2..pilih hari lain je la..hehehe

kakcik berkata...

Salam Iman...

10 langakh je rumah Iman dari Sogo?? Duduk kat mana tu??? Atau pun tempat kerja Iman yang 10 langkah je dari Sogo?? :)

Jumaat, 27 Ogos, 2010

Abd Karim MJ berkata...

salam.. iskah tak suka pegi sini ..dah lah jamed gila.. orang plk ramai... lagi pon kat sini kan adik YIN hilang dulu.. cuma best kat sini ada tempat nak tinggalkan utk jaga diorang kalau nak pegi shoping kan.. just mahal banyak jer...


Layanzzz ajer

Iman berkata...

charlie N angels:
Oooo...pandai la awak kan..shopping sebelum jem....hehehe...tapi memang betol la...memang murah la...pakaian En hubby pun dah tershopping kat situ...memang puas hati la...

Iman berkata...

aanie:
Yupp!!!kalau dengar orang bersesak kat Sogo,memang ngeri dengarnya...boleh bayangkan keadaannya macamna...huhuhu...langkah yang selamat,saya tak pergi untuk hari ini...hehehe

Iman berkata...

sz | m.s.s:
Betol tu....Untuk sesapa yang tak pergi lagi...pilih la hari lain...takyah ari ni...penuh sesak woo...hehehe

Iman berkata...

kakcik:
hehehe...10 langkah dari opis...lebih sikit....hehehe dan 10 minit dari umah...

Iman berkata...

Abd Karim MJ:
Betol tu....kalau setakat nak cuci mata,takder nyer nak pi masa2 macam ni...jem woo...sesak nafas...hehehe
aaaa...kat sini lah adik tu hilang...dan kpd semua ibubapa,awasilah anak anda...