Jom Makan Buah-Buahan Tempatan Di Putrajaya

Jom ramai2 kita ke Putrajaya...Pesta Jom Makan Buah-buahan Tempatan
saper2 yang tak dapat balik kg musim buah ni...bolehlah serbu taman warisan pertanian putrajaya pada hari sabtu dan ahad ini...makan lah sepuas hati anda...hehehe...
Macam aku lak urusetia....aku tolong sebarkan berita ni jer....
Selalunya kita tahu pasal pesta makan buah-buahan ni bila benda tu dah lepas....bila keluar surat khabar.....betul tak?
Ada 2 pakej iaitu:-
Pakej 1-Pilih....Bayar dan Makan
Pakej 2-Makan Sehingga Puas
So....pilih la pakej mana yang rasa berbaloi untuk anda.....
Tak perlu lah aku huraikan lebih lanjut lagi pasal program tu sebab iklan kat atas tu dah menerangkan segalanya.....tak fhm gak?Telefon nombor yang tertera....hehehe

3 ulasan:

ROUGH.ROSA berkata...

Best nie.. mmg sekarang ni musim buah..Teringat kecik2 dulu makan buah manggis/jambu/rambutan atas pokok.. mmg makan sampai puas baru turun...! hehe.. Rasanya berbaloi RM15 tuh! Dan baik untuk kesihatan...

wan sujaihah berkata...

best la info ni...suka2....klu ada masa terluang leh saya gi :)

Noridah berkata...

untuk tahun 2011 event yang sama dibuat pada 29 - 31 Julai 2011. Lokasi masih sama. Jom makan buah