Bonus Hari Raya Untuk Kakitangan Kerajaan Dan Pesara


Akhirnya...Alhamdulillah....

'Duit raya' RM500 untuk kakitangan awam, pesara

Lebih 1.24 juta petugas awam dan 590,000 pesara kerajaan mendapat durian runtuh apabila kerajaan hari ini mengumumkan akan membayar Bantuan Khas Kewangan sebanyak RM500.
Bayaran itu adalah untuk petugas dalam Gred 1 hingga 54 dan pesara kerajaan dan akan dibuat sebelum 1 Syawal.

 Lagi Berita B.Harian Online

8 ulasan:

sz | m.s.s berkata...

alhamdulillah..tahniah!
rezeki raya ye...hehehe

Iman berkata...

sz | m.s.s :
Hehehe....Dapat la tambah apa yang terkurang...

Hezesuze berkata...

wah patut ler ayah weols senyum lebar je lpas tgok brita kt tv..rupe2nye dpt bonus ek....huhu

mmg untung keje gomen ni kan...ada habuan di hari tua...ahakss

~~Ciklinn~~ berkata...

alhamdulillah leh wat duit raya kan... salam kenal dari ciklinn..

TQ singgah umah ciklinn yer

si biskut berkata...

hmm...kira ok jer.

Iman berkata...

Hezesuze:
Hahahaha....bukan dia sorang je...kami2 ni pun rasa nak tersenggih jer...walau tak besar,cukup lah meringgankan apa yang berat...hehehe

Iman berkata...

~~Ciklinn~:
Alhamdulillah...walau tak besar,cukup lah meringgankan apa yang berat...hehehe

Iman berkata...

si biskut;
Kira ok la...alhamdulillah..