Facebook / Muka Buku

Terima kasih pada muka buku sebab telah menemukan aku dengan kengkawan lama semasa tingkatan 6 2000/01 di SMKTI....Persahabatan yang kian merenggang bertaut kembali.
Tak sangka dapat bertemu kembali setelah sekian lama terputus hubungan(putus kah?)....

Doa aku...moga persahabatan kami kekal berpanjangan....amin...
Gambar yang dibulatkan tu adalah kengkawan hasil jasa fb...kalau ikutkan aku memang tak layan sangat fb ni..tapi bila dapat jumpa kawan2 lama...baru lah ada angin nak bukak fb nih...
Dan sekarang ni,tengah sibuk nak adakan re-union lak.....harap menjadi kenyataan....

4 ulasan:

sweetie2010.blogspot berkata...

Salam Iman,

seronok jumpa kawan lama semula yer. moga re-union tu nanti merapatkan lagi persahabatan anda.

Iman, ada award khas utk iman di blog kak sweetie, jng lupa ambil ok.

Dee berkata...

reunion best sis..pegilah..sy je dh 4 kali pegi reunion sekolah..itupun sbb FB gak..

Iman berkata...

sweetie2010.blogspot:Insyaallah kak...tak sabar rasanya nak jumpa kengkawan balik...rindu rasanya kat diorang semua...teringat lagi kenakalan kami semua masa sekolah dulu...huhuhu(versi rindu)

Iman berkata...

Dee:Best nyer...dah 4 kali pegi reunion sekolah...lagi buatku tak sabar2 menanti ....huhuhu