Tempat Baru Old Country Rose Ku

Maka dengan itu aku dengan senang hati memindahkan set royal albert ku ke rumah baruku...biarlah ko di sana walaupun aku tiada lagi...ko duk la kat sana dulu...nanti hujung minggu aku melawat ko yer...hehehehe....ko akan membuatkan aku rindu akan ko...huhuhu...

Tapi aku rasa lain macam jer aku susun ni...aku tak berapa terror lagi la bab susun2 ni...nanti aku belek2 rumah
K.Nor
K.Welly
K.Mona
Dan banyak lagi blog kakak blog yang lain....
Cantik diaorang susun pinggan mangkuk diaorang kat dalam almri...Kepada k.Nor,k.Welly dan k.Mona...nanti saya belajar dengan akak yer...
Setakat hari ni...ni jer koleksi yang aku ada...kan aku tengah gila mengumpul barang2 rumah/hiasan sekarang ni... tak banyak lagi koleksi yang aku ada...huhuhu...ada kakak2...abang2 nak bagi hadiah kat aku tak?Nak penuhkan almari aku nih...hehehhe...














Ulasan

fzi berkata…
Salam...
Ehem... cantiknya set royal Albert dierr.... :)
...dapur rumah baru tu pun, bila nak rasmikan tu.. :))
Eliza berkata…
tak sabo rasanya nak pindah kat rumah baru kan...
Iman berkata…
fzi:terima kasih...tapi saya tengah baru nak mengumpul set pinggan mangkuk ni....nak belajar makeup2 rumah...huhuhu..hujung tahun pindah..tu yang tak sabar tu....
Iman berkata…
Eliza:Hehehe...takleh nak gambarkan perasaan mcmna bila nak duk rumah sendiri ni...dalam hati ada taman...kikikik...
Salam Iman,

Dah penuh 1 almari tu..bila agaknya nak guna pinggan2 tu...tunggu Kak Sweetie dtg umah ker...

Catatan popular daripada blog ini

RUMAH PERANGINAN PERSEKUTUAN LANGKAWI (FEDERAL VILLA)

RESEPI PES SAMBAL SERBAGUNA