Kain Langsir Idaman Kalbu

Kain langsir motif bunga vantage...Aku berkenan sesangat kat patern kain langsir tu....Tetiba jer...huahuahua...tolong!!!!

Jumpa kat kedai di nilai 3...bunga sama tapi harga lain2...ada rm8,ada rm 12 dan ada rm22...gambar kat atas ni rm22.oo satu meter...mak oiii....aku try la tanya...sebab dia duk promosi jahit siap satu jam jer...huhh..leh cayer ke...cayer tak cayer tapi harganya....toin2!!!buat aku tak berpijak di bumi yang nyata....kalau yang kain kat atas tu yang regenya rm22.00,kalau jahit kat kedai diorang..dia leh bagi rm18.oo...untuk sliding door kat ruang tamu jer dia bagi anggaran harga upah jahit sekali dengan rege kain rm500 lebih!!!!baru sliding....
"Takper la bang...nanti saya balik ukur sliding saya dulu...nanti saya datang lagi"...huhuhu..tu jer alasan yang aku ada...






Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

RUMAH PERANGINAN PERSEKUTUAN LANGKAWI (FEDERAL VILLA)

RESEPI PES SAMBAL SERBAGUNA