Jom Masuk Dapur

Masak campak-campak....Hehehehe...Yo lah...macamna tak campaknyer...sampai rumah pun dah kol 6 lebih....lepas tu melayan perasan lak dengan cerita melayu kol 6.30 petang tu....kuikuikui...Lepas solat Isyak gak dapat makannya....
Tetiba ke dapur lak kita yer....Ini bukan blog resepi yer...

Udang goreng celup tepung...(Hubby suka sangat makan udang goreng ni)
Cicah dengan sos cili....
Sup sayur....ada carrot...ada labu air (aku tak tahu orang lain panggil aper) dan ada daging
Ha...ni lah sayur tu...betul tak...labu air
Daging Goreng...lada hitam
Ikan Masin
Simple jer kan....main campak-campak jer

4 ulasan:

LK berkata...

campak2 tu yg sedap!

Iman berkata...

hehehe...kena campak2 jer kak sebab sampai rumah pun dah nak senja...huhuhu...hujung minggu la kalau nak masak beria sikit...hehehe

farahfatihah berkata...

wahhh sedapnya!!!!

Iman berkata...

hikkkhikkk!!!!!kalau sedap....campak jer...hehehe