Barang Yang Dirembat Di KK Home Deco

Di antara barang yang ku rembat dekat KK Home Deco hari tu....Tak sangkut pun lagi....stand yang letak pinggan jer dah membuat jasa padaku....dah duk kat dalam kabinet kat rumah baru pun...huhuhu

Yang ni 2 pcs
Yang ni pun 2 pcs

Stand macam ni dalam 20 pcs....tapi ni bukan aku punya..aku lupa nak snap....jadi aku ambik dalam mudah.my...tq mudah.my..tapi memang sebijik macam ni la...ada besar,ada kecik....
Mangkuk ke ni...ni pun 2 bijik gak...aku nak decoupage kan ia...tunggu la...hasilnya..hehehe
hasil dari tangan orang yang tak berseni...keras jork.....kuiiii2..tapi aku nak cuba gak...
Nampak kecik lak dalam gambar..kat luar,besar gedabak...murah gilerrrr!!!tak caya lak...


Rege dia tu belum diskaun lagik..
Try sangkut kat suis lampu...lekat la pulak...jadi model jap...nak tengok jer,ok tak...

Tiada ulasan: