Rumahku kini.....

Inilah rumahku sekarang....Rumah tinggi kepunyaan Kerajaan.Dah dekat 5 tahun dah aku duk kat sini....masa Balqis umur 5 bulan lagi...sekarang dah besar dah...huhuhu...sayang lak nak pindah...tapi memikirkan itu bukan rumahku..dan taknak tinggal lagi di rumah tinggi...dan paling utama aku nak tinggal di rumah impianku yang sudah siap sedia untuk aku tinggal di dalamnya...Aku bersedia....dan sudah tidak sabar2 lagi aku menunggu hari untuk ke sana...



Koleksi2 barangan penjagaan diri dari hotel-hotel yang pernah kami kunjungi.....Kat rumah baru nanti takder la ko dipamerkan lagi...duk dalam kotak atau......


Dinding yang berwarna putih dicat warna kuning...hehehe... satu kerja lak nak pindah nanti sebab aku dan hubby kena cat balik kepada warna yang asal....

Hehehe...ada anak kecik ada la poster nih...Duk lak kat situ...tak sesuaiiii....takper la...bukannya aku nak beria mendeco rumah ni...rumah orang....ni pun dah salah di sisi peraturan...ada aku kisah...kalau kena halau pun aku dah ada rumah sendiri...hehehe..takder ckp besar tapi aku duduk kat rumah ni...jadi aku nak la dia ada kelainan sikit....
Aku pun ada gak mangkuk kecik bunga kankung....hehehe...tu kat atas meja tu...ada 6 biji tapi dah pecah 2 'dibuang' oleh anak buah....huhuhu...takper la...budak2...
Bilik tidurku yang simple jer...tapi dari bilik ni boleh nampak pemandangan klcc, kl tower.....


7 ulasan:

sweetie2010.blogspot berkata...

Salam Iman,

Rumah yang banyak memberi kenangan manis yer tak.Bila nak pindah rumah baru.sebelum raya ker?

Eliza berkata...

salam kenal. cantiknya awak hias rumah. malu akak yg full time housewife nih.

Teratak Impian Ibu berkata...

iman 2 sweetie2010:Tu la kak...rumah yang banyak memberi kenangan pada kami sekeluarga....tapi bila dah dapat rumah impian saya....terpaksa la....

Teratak Impian Ibu berkata...

Eliza:Ala akak ni...sogan den...takdernya cantik...dah la rumah orang,kerajaan lak tu...mana leh nak tebuk2 ni...terbatas...tapi saya ni jenis penghuni yang degil gak la...boleh lagi pi cat dan tebuk2 skit.hehehe...

Izan berkata...

salam kenal...
cantiknya rumah... =)

Iman berkata...

Izan:Terima kasih....biasa jer...salam kenal yer....

umi hannan berkata...

sangat rajin mengemas...bersih..
plz lawati blog saya http://abiumihannan.blogspot.com/