Rindu Kat Bunga Ros Menjalar.....


Tetiba jer hati aku teringat kat rumah baru..Dah 3 minggu aku tak menterjah ke sana...Asyik ada hal jer hujung minggu...Alahai rumah...aku terindukan kamu la...lepas tu asyik teringat kat bunga ros aku lak...saper la yang nak siram dan baja ia..mungkinkah dah tinggi menjalar pokok ros aku tu...ko layan la kepoyoran aku nih...hehehehe...Aperpun memang aku rindukan pokok ros aku tu...Harap ko kekallah kat situ sampai bila2....Aku sayang kamu!!!



3 ulasan:

ahmad humairi berkata...

salam,

wah!
Bahagia sungguh dengan rumah yang selesa dan cantik...rumahku syurgaku!

Iman berkata...

Terima kasih Cikgu sudi singgah...Salam kenal...syukur alhamdulillah dengan rezeki yang diberikan......tidak perlu besar,yang penting kami bahagia di dalamnya...

charlie N angels berkata...

betol2...kalau besar2 pn... bertingkat2 mcm KLCC pn...kt dalam tu mcm istana pn...tp tk bahagia pn...ada je yg x kena pn...itu Rumahku Penjaraku namanya pn..pn..pn..