Mengecat lagi!!!

Aku mengecat rumahku sikit2 tau...hahaha..baru tak rasa penat...dan kali ni aku dan hubby mengecat bahagian dinding tepi stor dan bahagian pintu utama.tak banyak bahagian yang aku cat sebab aku mengecat balik dinding tepi tingkap tu..
Memori semasa mengecat rumah kali ini..Aksi2 kesungguhan seorang suami untuk merealisasikan rumah impian sang isteri...huhuhu..layan..

Tq sayang....seorang suami yang penyayang...hehehe...bodek skit..tapi betol la aku sayang kat hubby sangat2!!!hehhe
aku pun turut beraksi gak dalam proses mengecat tu tapi gambar aku takder la.mana leh letak gambar aku yang seksi tengah mengecat kan...



kesungguhan seorang suami...huhuhu












sebelum dicat....
selepas berlakunya pengecatan...hahaha..bahasa....

2 ulasan:

Delimasari berkata...

redup tgk color ni - lembut.... cantik

Teratak Impian Ibu berkata...

terima kasih....tengah nak mendeco ni...nak cari idea...kalau ada idea...boleh la kongsi erk...salam kenal yer...