Lagi Hiasan Di KK Home Deco....

Mak ampun!!!!Tak senang duduk aku kat kk home deco nengok semua hiasan ni...tu diaorang letak2 macam tu jer..Kalau hias cantik2 lagi macam kengkawan kat blog tu hias ...fuhhh....terangkat beb!!!!!!
Terus aku berangan tak pijak tanah....tidak berpijak di bumi yang nyata...toin2!!!!!"alangkah bagusnya rumah aku dihias macam ni...huhuhu
Layan la entry bergambar kerana aku dah takleh membebel dah....aku takleh nak pikiq dah...aku dah takleh nak cakap dah...takleh nak bagi komen dah...fikiran aku dah melayang entah ke mana2 dah...huhuhu....tolong kembali alam nyata....
Sebab terpengaruh dengan hiasan kat dinding tu la aku telah merembat 4 bijik (panggil bijik ke) besi tempat yang letak pinggan tu...aku ambik warna gold....kikikik...aku suko punyo...

Wah...best la Bu....Nasib baik ckp best jer...hehehe
Balqis melepaskan penat setelah merayau2 di dalam KK Home Deco yang besar...meletihkan...
Haaaaa....kenan la tu...beli la...beli la...no komen punya...hehehe










Hahaha.....bersepah sikit...bangun tidur ni mesti tak sempat nak kemas...
Entah aper dua beranak ni tengah bincang....Berkenan la tu....kalau ayah berkenan beli jer la...ibu tak halang nyer...hehehe










Ulasan

charlie N angels berkata…
chantik2 nyer....nak g serbu jugak laaaa....
Iman berkata…
go...go....go...jangan tak pergi...
Mummy berkata…
salam kak..sy ni nama nya dok kat nilai tp blom ada masuk kat home deco nih..pas nih ingat nak gi sana lar...takder lar minat sgt tp rasa teruja nak tgk sendiri...ada tak jual cawan kecik2 utk buat gift kat sini..?
Unknown berkata…
Berkenan betul dgn clock tower...cantik sangat...

Catatan popular daripada blog ini

RUMAH PERANGINAN PERSEKUTUAN LANGKAWI (FEDERAL VILLA)

RESEPI PES SAMBAL SERBAGUNA