Kematian Dan Pengkebumian....

Tajuk pun dah lain dah...Sajer jer aku buat tajuk tu...Setiap yang hidup pasti akan ada kematian....Tapi yang aku nak kongsikan ni tiada kaitan dengan yang hidup ataupun yang mati....Takder kaitan ke?Aku pun tak reti nak ckp...Sajer je aku nak kongsi dengan kengkawan masa aku pi Muzium Negara hari tu....Kalau ada masa..pi la jengjalan kat sana...kat muzium yer...bukan kat.....
Bila masuk dalam ni.....huhhh....memang rasalah...macam2 rasa ada....bukan 3 rasa lagi...

Di antara barangan yang digunakan untuk menguruskan jenazah orang Islam

Kereta sorong tolak jenazah ke kubur....
Balqis dah tutup mata dah...takutttttt....Korang tengok la kat atas pondok tu....
Beberapa cara pengkebumian zaman dulu dan kini.....
Yang ni betol tau..cara pengkebumian zaman dulu kala...letak atas kayu tu jer....

Yang ni aku tak tahu cara pengkebumian agama apa.....
Pengkebumian agama hindu

Tiada ulasan: