Kegembiraan Di Hari Ibu...

Aku ingin berkonsi kegembiraan ini bersama kalian semua...Dalam Hati Ada Taman...Siap ada rama2 lagik....huhuhu...Aku suka sesangat...Kegembiraan Di hari Ibu....Aku dah dapat set pinggan yang aku nak....ala...ala2 royal albert...Motif bunga old country roses..Tak kisah la..tak dapat royal albert pun takper la..kacukan pun bantai la...huhuhu...tu jer yang termampu...tapi kalau ada yang berkenan leh rojer2 aku...
Memang aku berkenan sangat dengan set pinggan...Fuhhh!!!Puas hati aku bila dah dapat set pinggan ni..Nanti ko duk elok2 rumah aku erk...
Membuatkan aku terus rindu akan kamu









Huhuhuhu....Dah abih telek....akhirnya letak dalam almari...hahaha..ampun yer bang,barang2 cenderahati abang yang ibu pamerkan dalam almari tu dah ibu simpan dalam kotak....Senang skit nanti nak pindah....hehehe...Sekarang giliran aku lak buat pameran....
Ala duk sementara je kat dalam nih...Nanti tak lama lagi aku bawak ko gi rumah baru yer...duk dalam almari yang cantik sikit dari almari nih...sementara tu ko duk diam2....
Yang perlu ko tahu...aku sayang ko....nanti ko berbaktilah untuk aku dan keluarga ku...hehehe
Tinggallah ko diam2 kat dalam sana...

1 ulasan:

Ogy berkata...

huhu cunnyaa...mesti mahal satu set nikan....