Hiasan Gaya English

Waduh2 cantik sungguh hiasan gaya english nih...tunggu la korang!!!!aku cari korang nanti...akan ku letak di rumah ku...huhuhu...semakin menjelma kegilaan aku untuk mendeco rumahku bila melihat barang2 ni semua...bertuahnya korang yang dah ada hiasan rumah ni kat rumah korang....aku tumpang gembira bila melihat rumah kengkawan yang dihiasi barang hiasan Enligsh ni..Anda memang berseni!!!!!Dan seni itu Indah......
Kalau korang larat melayan gambar2 yang aku letak kat sini..layan jer la....Zassssss!!!!!

Cantik kan koleksi loceng2 ni....
Koleksi jam yang pasti mengujakan...


Aku tak pernah terpikir pun teko ni ada banyak patern sampai mcmni sekali..huhuhu

Kasut Cinderella.....
























































Dan sayangnya koleksi2 di atas adalah bukan milikku...huhuhu...Tapi insyaallah.....ada di antaranya nanti akan jadi milikku jua....muahahaha...Kepada bos besar....mohon dianggukkan kepala dan senyum....hihihi

3 ulasan:

charlie N angels berkata...

wah2...semuo bungo2...dlm hati pun berbungo-bungo...

farahfatihah berkata...

wahh cantik2 semuanya!!!

Iman berkata...

cantik sesangat!!!tu yang membuat hati teruja untuk menghias rumah gaya english tu...huhuhu