Fuhhh!!!!Cantiknya.....

Di sini aku letakkan gambar gaya hiasan kedesaan English...Aku suka sesangat...Tak tau kenapa.Harap tuan rumah halalkan gambar yang aku copy dan letak kat sini...Ketahuilah dan berbanggalah bahawa hiasan rumah kalian amat menarik dan cantik sekali....Dah lama dah ia dalam simpanan untuk dijadikan rujukan idea dalam menghias rumah aku nanti....Korang pun leh gak nak jenguk rumah diorang yang cantik ini....

Sebelum....
Selepas.....Fuhh!!!Dua2 cantik dan mengkagumkan aku....Tenang jer bila aku nengok hiasan kat rumah ni...

Ulasan

charlie N angels berkata…
cantikkkkkkkkkkkkk nya !
jatuh hati la......
Cantik ala2 English ni. dihiasi pula dengan downlight dan lampu yg berpadanan...hmmm menakjubkan
Iman berkata…
Tu la kak...saya berkenan sangat dekat deko tuan rumah ni...sejuk jer nengoknya...nyaman jer...pandai dia menghias...
Iman berkata…
2 charlie N angels :
jatuh hati takper jangan awak yang jatuh dah la...huhuhu

Catatan popular daripada blog ini

RUMAH PERANGINAN PERSEKUTUAN LANGKAWI (FEDERAL VILLA)

RESEPI PES SAMBAL SERBAGUNA