Aku Rindukan Kamu!!!

alalalla.....naper lak tetiba rindu sesangat kat rumah baru ni...ala..tunggu la aku pindah hjung tahun ni....jangan duk asyik panggil aku jer...aku dapat rasakan ni...rasa mcm rumah tu memanggil2 aku jer...huhuhu..perasan!!!tak bagi aku perasan naper...bukak blog kengkawan...semua rumah cantik jer dengan dekorasi masing2...rumah aku?kosong....tu yang aku tak sabar nak pindah2 ni...
Datang la kegilaan dan kesawanan aku nak mendeco nih....dah gatai dah tangan aku ni...tunggu la...rumah aku...suker hati aku la nak deco mcmna kan...nak bals dendam ni...sekarang ni pun aku duk kauters aku deco gak skit2...lantak la...aku yang duk situ...mesti la aku nak rumah aku cantik...nanti nak pindah..aku tukar balik la pada asal...huhuhu

Jalan menuju ke rumahku...aku rindu kamu!!!!

Tak sabarnya nak pindah...aku suka menanam pokok2 bunga dan pokok buah-buahan...tau kan rumah impian aku mcmna..buat2 tak ingat lak.mula2 dulu aku dah ceritakan rumah impian aku yang aku inginkan...lepas tu apa yang aku nak buat...tapi rumah aku ada skit jer tanah...sekankang kera...tapi boleh la aku penuhkan dgn pasu2 bunga dan pasu pokok2 herba..tapi aku teringin sangat nak tanam pokok mangga depan rumah aku...macam rumah jiran selorong aku ni.Pokok mangga ni kocik jo tapi dah ada buah..aku suka makan buah mangga.Aku suka sangat!!Nanti aku nak cari anak benih pokok mangga dan nak letak kat depan rumah aku...nanti bila berbuah....kalau jiran2 nak makan ambik jer la..aku sedekah...huhuhu..dapat gak pahala kan..
Gambar ni aku ambil dari bilik tidur utama...dekat jer rumah aku dengan taman permainan..nanti boleh la petang2 aku beriadah bersama2 hubby dan Balqis..boleh gak keluarkan peluh!!!Hilang skit lemak2 kat badan aku....hehehe..


Tiada ulasan: