Progress Rumah Baru

Hasil site visit.....Fuyyoo..cepatnya progress....2 minggu lepas baru siap rangka rumah jer,hari ni dah siap dinding dan tengah pasang rangka bumbung...tengok la....tapi dalam entry progress rumah baru ni.....boleh dikatakan ada gambar dari awal sampai hampir siap la....semua tersimpan....hehehe....setiap kali melawat site,aku akan tangkap gambar untuk dijadikan bukti...bukti aper???bukti diorang buat itu keleja la....huhuhu

Dengar kata nak disiapkan awal dari tarikh yang dijangkakan...lagi la aku seronok...takder la takut projek terbengkalai....Lega nya...Korang layan jer la gambar2 kat bawah ni...




































































Ta ta...dah nak siap dah......lega den yang teramat sangat....huahuahua
jalan pun dah bertar dah.....huhuuuu...berbunga hati aku!!!!hahaha...pink gitu!!!!



Tiada ulasan: