Ruang Tamu ~impian~

Korang layan jer angan-angan aku untuk menjadikan Rumahku Syurgaku....Semua gaya ada..nak gaya kampung,kedesaan english,moden,nusantara,mediterrean,dan bla..bla..bla..semua ada.pilih jer...Silap2 korang pun berkenan dengan salah satu patern yang aku letakkan kat sini...hehehe..sesungguhnya rumah korang semua cantik2 belaka..Fuh!!!!Memang bergaya.....
Layannnnnn.....Zasssh!!!











































1 ulasan:

latifah harid berkata...

EH terkejut akak bila gambar ruang tamu akak ada di dalam blog ni... Terima kasih kerana suka dengan hiasan akak ...rasa bangga sangat tengok gambar ruang tamu akak disini... Terima kasih sekali lagi kerana memapar gambar ruang tamu akak....